IIhely thA PENdroid országos informatika verseny döntőjébe jutott csapatunk II. helyezést ért el, azaz elhozhatta az ezüst oklevelet.
A döntőt megelőző kvalifikációs folyamat ezúttal is kettő fordulóból állt, mely akadályokat diákjaink kiválóan küzdöttek le, és ezáltal kerültek be a 10 legjobb csapat közé.
A döntő a Pannon Egyetem Nagykanizsai Kampuszának szervezésében, február 5-én, ONLINE formában történt, reggel 08:00-tól 19:00-ig. A folyamatos jelenlétet Webexen keresztül biztosították részünkre. (+FaceBook, telefon és meet)

A csapat összetétele:
Név: Cseri-Tech [2020-2021]
Tagjai:
*Tánczos János [12/Dt] - programozó, android kompatibilizáló
*Csapó Bálint [12/Dt] - effect felelős, teszter

*Felkészítő tanár: Gábris Jácint

Az eredetileg 4 fős csapat sajnálatos módon időközben 2 fősre redukálódott, ennek ellenére kiválóan vették az akadályt.

Röviden a döntőben elkészített applikációról:

"Goal: az alkalmazás lényege, hogy egy automatizált futószalagon folyamatosan érkeznek a termékek (pályánként változó sebességgel, nehezítve a teljesítést), és ezeket gondosan szét kell válogatni az azoknak megfelelő tárolókba. Aki egy terméket nem a megfelelő tárolóba helyez, az pontlevonást kap. Aki nem tudja időben leválogatni a termékeket, annak a szalag végén a porlasztó megsemmisíti. Több pálya és nehézségi fok került beépítésre. Az alkalmazás az okostelefon szenzorait is használja."

Röviden a döntő elején leadott ("hozott") applikációról:

"Goal: Az elkészített játék egy manapság közkedvelt játékfajtán alapszik. A feladat nagyon egyszerű: a tollat [PEN :-)] rá kell dobni a forgó PEN-körtáblára. A lényeg, hogy a firka középről eltűnhessen, illetve az, hogy az időnként felbukkanó érméket összegyűjtsük. Arra figyelni kell viszont, hogy egy már a táblába fúródott tollra ne dobjunk, mert az hibának számít. A játék több pályából áll, kezelése könnyű."

Röviden a két forduló kapcsán "fejlesztett" applikációról:

1. "Goal: írj egy egyszerű memória-játékot, amely minimum 4 objektumot jelenít meg. Egy általad kitalált mechanizmussal először mutassad meg az objektumok véletlenszerű sorrendjét. Ezt követően a játék célja az, hogy a korábban meghatározott mintát követve képesek legyünk az eredeti sorrendet felállítani. Minden plusz ötlet és/vagy technikai megoldás többletpontot érhet."

2. "Goal: akadályokkal tarkított pályán el kell juttatni (görgetni) egy kockát a célba. A feladat megoldásához fel kell használni a telefon szenzorait. A köztes akadályoknál célszerű valamilyen ellenhatás-funkciót is beépíteni."

Gratulálunk!

 

Nincsenek események

Eseménynaptár

Március 2021
H K Sz Cs P Szo V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

"Cserháti Iskoláért" Alapítvány
adószáma: 18658323-1-20

alapitvanyCserháti idegen nyelvi alapítvány
adószáma: 19274975-1-20